Виїзне засідання ради міського методичного кабінету для заступників директорів шкіл міста

Нікому не можна дати освіту на засадах

якоїсь окремої науки незалежно від інших наук

Однією з найважливіших проблем сучасної освіти, на наш погляд, є помітне зниження зацікавленості учнів до навчання. Оновлення змісту освіти у XXІ столітті вимагає розв’язання складної проблеми, як перетворити знання в індивідуальне надбання та знаряддя кожної особистості. “Інформаційний вибух” стає все складнішим, тому молодь потребує вміння розв’язувати ці проблеми, критично ставитися до обставин та приймати зважені рішення. Головним завданням освіти є підготовка молоді до сучасного життя, формування в неї компетентностей, а один із засобів - інтеграція навчальних дисциплін, яка в змозі вирішити основні суперечності освіти.

Саме з цього питання 26 березня 2019 року на базі Нововолинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 міський методичний кабінет провів виїзне засідання ради міського методичного кабінету для заступників директорів шкіл міста.

У вступному слові директор закладу Майя Кльофа зазначила, що головна мета – це створення школи, яка даватиме учням не лише знання, а й уміння застосовувати ці знання у житті. У такій школі мають прислухатися до думки учнів, вчити їх креативно й творчо мислити. Основна увага спрямовується не на запам’ятовування, а на розвиток компетентностей. Саме інтегрований підхід, коли навчальний процес інтегрується у зміст споріднених предметів, є однією з основних новацій такої школи.

Учасники заходу під керівництвом заступника директора з навчально-виховної роботи Віщур Т.В. мали змогу пригадати сучасні освітні технології та основні характеристики методів навчання, доцільність застосування їх під час проведення уроків.

Практичний психолог Мирослава Головацька запропонувала кожному уявити себе дитиною, обравши позицію, що комфортніше і зручніше: традиційне предметне чи інтегроване навчання. Різні думки, різні твердження… Адже інтегроване навчання є цікавим, природнім, де учні - активні учасники, а вчитель - модератор і фасилітатор.

Присутні зробили висновок: потрібно впроваджувати нове, але не забувати й традиційне, - бо як писав геніальний Тарас Шевченко: “І чужому научайтесь, й свого не цурайтесь”.

Учасникам зустрічі було запропоновано переглянути фрагмент бінарного уроку, який провели Любов Вакула, учитель біології, та Ігор Романів, учитель хімії, продемонструвавши міжпредметну інтеграцію, що сприяє глибшому осмисленню матеріалу та розвиває ерудицію школярів.

Учитель Наталя Ломанюк переконливо доводила, що навчити математики можна, здійснюючи внутрішню інтеграцію з предметом “технології”: використовуючи техніки орігамі на уроках геометрії. Присутні долучилися до відзначення Всесвітнього дня підтримки людей з епілепсією, власноруч виготовивши фіолетові закладки до книжок і передавши їх вихованцям ІРЦ.

Мама учнів школи Любов Миколаївна Вавдічик залучила присутніх до декорування імбирного печива в рамках проведення батьківського уроку.

Гарний настрій та затишна атмосфера сприяли плідній співпраці всіх учасників ради міського методичного кабінету.

/Files/images/РА1.jpg

/Files/images/РА2.jpg

/Files/images/РА3.jpg

/Files/images/РА4.jpg

/Files/images/РА5.jpg

/Files/images/РА6.jpg

/Files/images/РА7.jpg

/Files/images/РА8.jpg

/Files/images/РА9.jpg

/Files/images/РА10.jpg

/Files/images/РА11.jpg

/Files/images/РА12.jpg

/Files/images/РА13.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 245

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.