Учнівське самоврядування в умова Нової української школи
«Пошуки ефективних методів виховання хвилюють людство не одне тисячоліття. На них неодноразово намагалися відповісти філософи й педагоги, державні діячі й пересічні громадяни. Однак кожне нове покоління все одно продовжує шукати свої, скориговані часом й обставинами відповіді», - так розпочала засідання методичного об’єднання-семінару педагогів-організаторів Савчук Л.М., методист міського методичного кабінету, голова міського методичного об’єднання зазначеного контингенту освітян, яке відбулося 7 листопада 2019 року. Вона запропонувала спрямувати спілкування на пошуки колективної відповіді щодо становлення й розвитку учнівського самоврядування в умовах Нової української школи. Це й було темою заходу.
У ході методичного об’єднання-семінару Савчук Л.М. продемонструвала методи й форми роботи в рамках «майстер-класу» з проблеми.
Педагоги взяли участь у експрес-діагностиці «Психогеометричний тест».
Створенню позитивного емоційного фону сприяла арт-терапія «Райдужний настрій».
Актуалізація знань, опанованих на практиці присутніми, налаштувала на подальшу роботу.
Освітяни згадували настанови педагогів-класиків. Мудрі слова В.О.Сухомлинського: «У дитинстві закладається людський корінь. Жодної людської рисочки природа не відшліфовує – вона закладає, а відшліфовувати нам: батькам, педагогам, суспільству», - прозвучали як настанова. Учасники дійства долучилися до інтерактивної групової роботи у форматі міні-проекту «Формула виховання дітей та учнів засобами учнівського самоврядування за Концепцією Нової української школи».
Попереду чекає трансформація нових ідей на практиці.
Коментарi