Міський семінар учителів початкових класів на тему «Забезпечення наступності у викладанні української мови у початкових класах»
18 лютого 2020 року у ЗОШ №7 відбувся міський семінар учителів початкових класів на тему «Забезпечення наступності у викладанні української мови у початкових класах». Методист міського методичного кабінету Сєчка Л.В. ознайомила з програмою семінару, окреслила завдання, які покликані вирішувати учителі початкових класів у Новій українській школі.
У теоретичній частині семінару учасники ознайомилися із роботою творчої групи учителів початкових класів та прослухали доповідь Стельмащук Т.П. за темою семінару.
Показовий урок із української мови на тему: «Скринька цікавинок» у 1-А класі, який провела учитель Денисюк Ніла Миколаївна, засвідчив, що інтеграція різних видів діяльності, змісту навчального матеріалу забезпечує продуктивну працю учнів і дає хороші результати. Діти працювали у групах, висловлювали свої думки у «кріслі автора», читали склади різними способами, інсценізували казку, розвивали мовлення, уяву, мислення, збагачували свій словниковий запас, розвивали уміння записувати слова. Денисюк Н.М. застосувала технологію «Входження в малюнок», провела вправи з цеглинками LEGO під час виконання завдань на звуковий аналіз слів, фізкультхвилинок.
Урок української мови у 4-А класі провела Тимчук Наталія Євгеніївна на тему: «Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Числівник»» у форматі телепередачі «Стосується кожного». Лейтмотивом уроку був Міжнародний день рідної мови, який відзначатиметься 21 лютого.
У класі працювали групи: «дослідники», «експерти», «мовознавці», учні досліджували словниковий запас рідної мови, переконалися у її багатстві і невичерпності, вправлялися у складанні словосполучень, речень, розгадуванні ребусів, декламуванні віршів, підборі прислів’їв, читанні казок, висловлюванні власних думок. Тимчук Н.Є. ефективно використала прийоми «асоціативний кущ», «мікрофон», «дубль диктант», «кубик Блума», самооцінювання та ін.
У творчій і невимушеній атмосфері пройшов обмін досвідом із питань упровадження сучасних ефективних форм і прийомів інтегрованого навчання із метою забезпечення наступності у викладанні української мови у початковій школі, підведено підсумки заходу.
Коментарi