Підсумки проведення другого, регіонального туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року — 2020»
На виконання наказів управління освіти науки та молоді обласної державної адміністрації від 6 серпня 2019 року № 408 «Про проведення першого та другого турів всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020», від 23 жовтня 2019 року № 562 «Про визначення зон проведення першого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020» та від 21 грудня 2019 року № 694 «Про затвердження складу фахових журі, термінів та місця проведення другого, регіонального туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020» протягом листопада 2019 року - лютого 2020 року проведено перший, зональний та другий, регіональний тури всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020» (далі –Конкурс) у номінаціях: «Образотворче мистецтво», «Зарубіжна література», «Історія», «Хімія», «Початкова освіта».
На офіційному сайті Міністерства освіти і науки України до участі в конкурсі «Учитель року» зареєструвався 301 педагог з Волинської області.
Для проведення першого, зонального туру Конкурсу, який тривав з 11по 22 листопада 2019 року, було сформовано 65 зон: по 10 у номінаціях «Образотворче мистецтво» та «Хімія», 11 – «Зарубіжна література», 15 – у номінації «Історія» і 19 – «Початкова освіта».
Учасниками першого туру були 298 педагогів, з них: у номінації «Образотворче мистецтво» – 30, «Зарубіжна література» – 43, «Історія» – 60, «Хімія» – 40, «Початкова освіта» – 125.
Відповідно до подання оргкомітетів першого, зонального туру до участі в другому, регіональному турі було заявлено 64 педагоги, з яких 53 взяли участь. З них: 7 учителів у номінації «Образотворче мистецтво», 9 – «Зарубіжна література», 13 – «Історія», 8 – «Хімія», 16 – «Початкова освіта».
Другий (обласний) тур Конкурсу проходив з 20 січня по 22 лютого 2020року.
Журі Конкурсу відзначило високий рівень підготовки учасників, глибоку обізнаність із сучасними досягненнями психолого-педагогічної науки в галузі дидактики, методики викладання відповідних предметів, розуміння головної мети освіти – реалізації нової стратегії навчання як важливої складової розвитку особистості, створення освітньої моделі, яка відповідає потребам сьогодення.
Учасники Конкурсу продемонстрували фахову майстерність у таких конкурсних випробуваннях:
- номінація «Зарубіжна література»: «Майстер-клас», «Методичний практикум», «Практична робота», «Тестування», «Урок»;
- номінація «Історія»: «Методичний експромт», «Методичний практикум», «Практична робота», «Тестування», «Урок»;
- номінація «Образотворче мистецтво»: «Методичний практикум», «Практична робота», «Проєкт», «Тестування», «Урок»;
- номінація «Початкова освіта»: «Методичний експромт», «Практична робота», «Проєкт», «Тестування», «Урок»;
- номінація «Хімія»: «Контрольна робота», «Методичний практикум», «Практична робота», «Урок», «Хімічний експеримент».
Перший, зональний та другий, регіональний тури підтвердили велику роль Конкурсу у виявленні та підтримці творчих педагогів, підвищенні їх професійної майстерності, популяризації педагогічних здобутків, приверненні уваги громадськості, органів влади до освіти, засвідчили значну роль вчителя у суспільстві.
Визнали лауреатами другого, регіонального туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020» і нагородили Почесними грамотами управління освіти, науки та молоді облдержадміністрації та грошовими преміями:
за зайняте ІІ місце Мельничук Галину Анатоліївну, вчителя образотворчого мистецтва Нововолинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3;
за зайняте ІІІ місце Скібіцьку Наталію Степанівну, вчителя історії Нововолинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7; Книжатко Інну Олександрівну, вчителя початкових класів Нововолинського ліцею №8.
Коментарi