Дитина вчиться найкраще в ідеальній атмосфері любові, тепла, заохочення та підтримки

«Діти з особливими освітніми потребами» - ті, чиї освітні потреби виходять за межі загальноприйнятої норми, саме тому робота з ними повинна бути спрямована на адаптацію у суспільстві. Найважливішим аспектом цього процесу є забез­печення умов для отримання ними додаткової позашкільної освіти.

Навчання дітей з особливими освітніми потребами вимагає створення спеціальних умов, форм та методів роботи усередині закладів освіти. Така основна думка звучала на засіданні методичної ради, яка відбулася нещодавно у Нововолинському центрі дитячої та юнацької творчості спільно із Нововолинською міською психолого-медико-педагогічною консультацією.

Сьогодні у гуртках позашкільного закладу займається 7 дітей з особливими освітніми потребами. На засіданні було зазначено, що одним із важливих напрямів роботи НЦДЮТ є соціально-реабілітаційний, який забезпечує соціальне становлення та розвиток інтересів, здібностей, потреб у самореалізації учнів, підготовку їх до активної професійної та громадської діяльності, організацію їхнього змістовного дозвілля та відпочинку.

Важливими завданнями педагогів НЦДЮТ є:

особливе емоційно-когнітивне (пізнавальне) ставлення до таких дітей як до рівноправних членів колективу;

планування роботи відповідно до інтересів дитини;

створення ефективного життєвого простору.

Формування особистості учня спрямовано педагогами на гармонійний розвиток його діяльності. А тому корекційно-розвивальний компонент – основна складова організації роботи з дітьми такої категорії у закладі.

Членами методичної ради та Нововолинською міською ПМПК було вироблено спільні пропозиції щодо покращення роботи з особливими дітьми.

Лише інтегруючи педагогічні впливи школи, сім’ї, позашкілля, громадськості, ми можемо сприяти становленню особистості у сучасному суспільстві. Адже, як сказав В.Сухомлинський: «Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті, - з дитиною. Від нас, від нашого вміння, майстерності, мистецтва, мудрості залежить її життя, здоров'я, розум, характер, воля, громадянське й інтелектуальне обличчя, її місце і роль у житті, її щастя»

Нововолинська міська

психолого-медико-педагогічна консультація

Функціонує в системі освіти м. Нововолинська. Основний напрямок її діяльності є консультативно-інформаційна та діагностико-корекційна допомога дітям, які мають порушення зору, слуху, мовлення, опорно-рухового апарату, поведінки, інтелектуального розвитку.

Консультанти міської ПМПК надають таку допомогу:

· здійснюють діагностичне обстеження дитини та оцінюють потенційні можливості її розвитку;

· визначають для неї найбільш оптимальні форми, методи та програму навчання;

· рекомендують відповідний тип навчального закладу, лікувальної установи чи закладу системи праці та соціального захисту населення;

· надають консультативно-методичну допомогу сім’ям та педагогам, які навчають та виховують дітей із порушеннями психофізичного розвитку;

· проводять роз’яснювальну роботу про необхідність раннього виявлення та організації своєчасної допомоги дітям із вадами розвитку;

· комплексне діагностичне обстеження дітей здійснюється в присутності батьків, осіб, які їх замінюють

Нововолинська міська ПМПК запрошує усіх батьків, які потребують допомоги спеціалістів (попередній запис за тел.: 0679679412)

Завідувач Нововолинської міської

психолого-медико-педагогічної консультації

О.В.Макара

/Files/images/IMG_6274.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 285

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.