Методичні об’єднання заступників директорів із виховної роботи, голів шкільних методичних об’єднань класних керівників та педагогів-організаторів

Дай руку, учителю! Бажаємо тобі впевнено ступити під голубий купол першого вересневого дня. Голубий колір – барва надії, символ змін до кращого. Але за нього необхідно боротися. Здавалося, про це мовчки думали члени методичних об’єднань заступників директорів із виховної роботи, голів шкільних методичних об’єднань класних керівників та педагогів-організаторів, обмінюючись думками під час зустрічей, які відбулися на засіданнях методичних осередків 29.08.2017 року.

Невимушений відкритий діалог заступників директорів із виховної роботи, у якому взяла участь заступник начальника управління освіти Лакиш О.О., був зосереджений на завданнях проекту Концепції Нової школи. Як же педагогу раціонально розставити акценти на них? Які традиційні та сучасні методики упроваджувати, аби виховати випускника як неповторну, унікальну особистість, готову до життя, справжнього громадянина своєї держави? Ці проблеми спонукали освітян до активного спілкування, обміну досвідом.

У дайджесті цікавих справ були й враження заступників директорів із виховної роботи щодо запозичення інноваційних технологій: Гапонюк С.М. (гімназія), учасниці п’ятого Всеукраїнського навчально - практичного курсу «Школа - територія прав людини», який реалізується Українською Гельсінською спілкою з прав людини в контексті Всеукраїнської освітньої програми «Розуміємо права людини» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID)в рамках проекту «Права людини в дії» та за підтримки офісу Уповноваженого Верховної ради України з прав людини; Костюк О.С. (ЗОШ №7) та Кльофи М.Л. (ЗОШ №5) – учасників Всеукраїнського тренінгу, спрямованого на формування ціннісних орієнтирів та утвердження національно-патріотичної свідомості дітей і молоді «Окрилені Україною – Рівне».

Колеги ознайомили присутніх із новітніми розробками із зазначених проблем, з особливостями організації та проведення тематичних тренінгів.

Активно працювали в групах, парами та індивідуально у ході засідання методичної структури педагоги-організатори, вирішуючи проблему соціалізації особистості в рамках учнівського самоврядування. Це було не лише репродуктивне засвоєння необхідної інформації, а пізнання проблеми шляхом діалогу «координатор – команда».

/Files/images/112233.jpg

/Files/images/1122333.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 256

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.