Семінар-нарада для директорів шкіл та заступників директорів із навчально-виховної роботи «Про деякі організаційні питання щодо підготовки педагогічних працівників в умовах Нової української школи»

Велике слово – Школа. Це скарб найкращий кожного народу, це ключ золотий, що розмикає пута несвідомості, це шлях до волі, до науки, до добробуту. У вселюдському житті тільки той народ і бере перемогу, який має найкращу школу.

Софія Русова

Із першого вересня 2017 року 100 пілотних шкіл в Україні розпочали працювати за проектом Нового Державного стандарту початкової загальної освіти, що забезпечує реалізацію Концепції Нової української школи.

У нашому місті в рамках цього проекту працює 2 пілотних класи ЗОШ №6 (директор Пукля І.І.).

Відповідно до Закону України «Про освіту», наказів МОН України від 13.07.2017р. №1021 «Про організаційні питання запровадження Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах І ступеня», від 13.07.2017р. №1028 «Про проведення всеукраїнського експерименту на базі загальноосвітніх навчальних закладів», планів роботи управління освіти та міського методичного кабінету на 2017-2018н.р. та з метою реалізації основних положень Концепції Нової української школи, надання методичної допомоги адміністрації та педагогічним колективам навчальних закладів міста із питань упровадження нового Державного стандарту початкової загальної середньої освіти, створення умов для реформування освітньої системи міста було затверджено план заходів із реалізації основних положень Концепції Нової української школи.

Відповідно до вищезазначених документів 15 лютого 2018 року на базі ЗОШ №6 було проведено семінар-нараду для директорів шкіл та заступників директорів із навчально-виховної роботи «Про деякі організаційні питання щодо підготовки педагогічних працівників в умовах Нової української школи».

/Files/images/DSC03288.JPG

Учасників семінару привітав начальник управління освіти Остапюк М.П., який наголосив на тому, що відповідно до загальної мети освіти місією початкової школи є різнобічний розвиток особистості дитини, формування в неї загальнокультурних і морально-етичних цінностей, ключових предметних компетентностей, необхідних життєвих і соціальних навичок, що забезпечують її готовність до продовження навчання в основній школі, життя у демократичному суспільстві.

/Files/images/DSC03286.JPG

Завідувач міського методичного кабінету Хвіщук О.В. звернула увагу присутніх на те, що новизна НУШ полягає у зміні парадигми: учитель має не тільки викладати предмет, а й навчати і розвивати учня; він повинен змінити підходи ставлення до роботи: бути готовим до нового, не боятися запроваджувати нове й утілювати в практику.

/Files/images/DSC03285.JPG

Методист міського методичного кабінету Сєчка Л.В. ознайомила присутніх із нормативними документами щодо НУШ, озвучила роль і завдання вчитися в контексті сучасних змін, було переглянуто відеоролики: структура НУШ, сучасне освітнє середовище, основні компетентності, педагогіка партнерства, кліпове мислення, перевернуте навчання.

Акцентовано увагу й на тому, що перед очною підготовкою, яка буде відбуватися у три сесії: лютий, квітень, червень – учителі мають пройти дистанційний курс на інтерактивній платформі EdEra.

/Files/images/DSC03292.JPG

Заступник директора з навчально-виховної роботи ЗОШ №6 Кутасевич В.Д. розказала про Модельні навчальні програмами, які апробують 2 пілотні класи, зазначила, що сконструйовані вони на основі потижневого планування освітнього процесу з окресленням теми тижня й очікуваних результатів за галузями, які вчитель реалізуватиме впродовж тижня.

Учителі пілотних класів Хомук Г.П., і Тертична Т.М. демонстрували учасникам семінару відео та фотопрезентації щодо проведення ранкових зустрічей та екскурсій. Розказували про те, що практика ранкових зустрічей є однією з успішних і допомагає вчителю у створенні спільноти в класі, що зазвичай потребує часу, уваги й терпіння. Під час проведення такої практики відбувається розвиток важливих навичок дітей, серед яких – навички спілкування, академічні й соціальні. Окрім цього, сприяє створенню у класі позитивного настрою та позитивної поведінки, а це є запорукою формування цілісного колективу.

/Files/images/DSC03297.JPG

Підсумувала роботу семінару заступник начальника управління освіти Лакиш О.О., чітко окресливши головні компоненти Концепції Нової української школи, на які мають орієнтуватися вчителі-початківці:

· новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації в суспільстві;

· орієнтація на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм;

· педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками.

Ольга Олександрівна зазначила також, що важливим складником системи формування нового змісту освіти є чітке бачення результатів педагогічного партнерства «учень – учитель».

/Files/images/DSC03303.JPG

/Files/images/DSC03278.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 504

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.