Перша очна навчальна сесія для вчителів початкових класів, що навчатимуть першокласників у 2018-2019н.р.

/Files/images/IMG_20180227_130941.jpg

Якщо вчитель став другом дитини, якщо ця дружба осяяна благородним захопленням, поривом до чогось світлого, розумного, у серці дитини ніколи не з’явиться зло.

В.О.Сухомлинський

27-28 лютого 2018 року о 13.00 год у ЗОШ №6 (директор Пукля І.І.) відбулася перша очна навчальна сесія для вчителів початкових класів, що працюватимуть у 1-х класах у 2018-2019 н.р.

Учителів привітала заступник начальника управління освіти Лакиш О.О., яка наголосила, що потрібна докорінна реформа, яка зупинить негативні тенденції, перетворить українську школу на важіль соціальної рівності та згуртованості, економічного розвитку і конкуренто-спроможності України.

Завідувач міського методичного кабінету Хвіщук О.В. звернула увагу присутніх на те, що метою повної загальної середньої освіти є різнобічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка усвідомлює себе громадянином України, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, трудової діяльності та громадської активності. Але ні новий Закон України «Про освіту», ні Концепція Нової української школи, ні нові державні стандарти освіти не працюватимуть, якщо вчитель не знайде сил, енергії, мотивації і бажання перенавчитися й опанувати інноваційні методики викладання та нові професійні навички.

Методист міського методичного кабінету Сєчка Л.В. ознайомила присутніх із планом-графіком освітньої навчальної програми підготовки вчителів 1-х класів Нової української школи, провела тренінгові заняття 1 очної сесії.

Сесія 1. Уміння вчитися і вчити по-новому.

Відкриття першої (очної) сесії.

Привітання учасників. Огляд освітньої програми. Представлення тренерів. Знайомство учасників. Вироблення правил. Очікування учасників.

Модуль 1. Сучасний учитель як провідник змін.

1. Концепція Нової української школи.

2. Виклики, що стоять перед початковою школою.

3. Чинники якісної початкової освіти.

4. Мета і головні компоненти Нової української школи: дитиноцентризм, компетентісний підхід, педагогіка партнерства.

5. Новий Державний стандарт початкової освіти (загальний огляд документа).

6. Нові професійні ролі і завдання сучасного вчителя в контексті концепції Нової української школи.

7. Особливості розвитку дітей 6-7-річноговіку.

8. Початок навчання у школі: вплив на емоційний стан і поведінку дитини.

9. Особливості психічних і пізнавальних процесів.

Очікувані результати

Розуміння слухачами особливості їх участі в освітній програмі, цілей і завдань освітньої програми, власних очікувань. Усвідомлення викликів, що стоять перед початковою школою, компонентів концепції Нової української школи, нових професійних ролей і завдань, що стоять перед учителями в контексті реформених змін.

Учасники працювали у групах, виробляли спільні правила, створювали герб групи, представляли (захищали) свої роботи, грали інтерактивні ігри; було переглянуто відеоролики: структура НУШ, сучасне освітнє середовище, основні компетентності, педагогіка партнерства, кліпове мислення, перевернуте навчання, альтернативна математика тощо.

Учасники І очної сесії зробили висновок, що в основі навчання молодших школярів перебуває взаємодія дітей і дорослих – гра, спільна праця, пізнання, спілкування. Поступово дитина стає активним учасником цього процесу. Вона спільно з учителем визначає мету, відкриває нові знання, засвоює навчальні дії, експериментує, несе відповідальність за свою роботу. Тож важливо відразу уникнути авторитарного впливу на особистість дитини, встановити й підтримати добрі стосунки, довіру у спільній діяльності.

/Files/images/IMG_20180227_131001.jpg

/Files/images/IMG_20180227_131151.jpg

/Files/images/IMG_20180227_135151.jpg

/Files/images/IMG_20180227_135220.jpg

/Files/images/IMG_20180227_140324.jpg

/Files/images/IMG_20180227_140345.jpg

/Files/images/IMG_20180227_143647.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 73

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.