Повернутися до звичайного режиму

Друга очна навчальна сесія для вчителів початкових класів, що працюватимуть у 1-х класах у 2018-2019 н.р.

02-04 квітня 2018 року о 09.00 год у ЗОШ №2 (директор Кобиш А.А.) відбулася друга очна навчальна сесія для вчителів початкових класів, що працюватимуть у 1-х класах у 2018-2019 н.р. (39 учителів).

Методист міського методичного кабінету Сєчка Л.В. ознайомила присутніх із планом-графіком освітньої навчальної програми підготовки вчителів 1-х класів Нової української школи, провела тренінгові заняття ІІ очної сесії.

Сесія ІІ. Зміст початкової освіти у вимірі сьогодення.

Відкриття другої (очної) сесії.

Модуль 2. Зміст початкової освіти у вимірі сьогодення.

2.1. Принципи Державного Стандарту початкової освіти.

2.2. Зміст освіти: освітні галузі. Базовий навчальний план.Типова освітня програма. Типова освітня програма закладу освіти.Календарне планування.

2.3.Планування на тиждень, на день. Навчальні види діяльності, в основі яких діяльнісний підхід.

Вправа « Яблуко», "Коло вражень"

Програми в усіх школах одні й ті ж, підручники однакові, але школи різні, тому що різні вчителі. Школа – це передусім учитель

В. О. Сухомлинський

Модуль 3. ОРГАНІЗАЦІЯ ЕФЕКТИВНОГО І БЕЗПЕЧНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

3.1. Роль учителя у формуванні психологічно безпечного освітнього середовища.

3.2. Забезпечення права вибору. Формування спільних цінностей.

3.3. Фізичне середовище. Навчальні центри/освітні осередки. Навчальні матеріали та їх організація. Форма оцінки середовища

3.4. Встановлення правил.

3.5.Практика ранкових зустрічей. Крісло автора.

Вправа «Загадкова скринька», «Павутина».

Рефлексія.

«Якщо вчитель став другом дитини, то ця дружба осяяна благородним захопленням, поривом до чогось світлого, розумного, у серці дитини ніколи не з’явиться зло». В.О. Сухомлинський

«Сім’я – першоджерело, з якого починається велика ріка почуттів і переконань.»

В.О. Сухомлинський

Модуль 8. ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА: СУТНІСТЬ, ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ

8.1. Основні шляхи співпраці з батьками

8.2. Форми спілкування: формальне й неформальне спілкування, батьківські збори.

8.3. Форми спілкування:індивідуальні зустрічі з батьками, батьківська кімната.

8.4. Залучення батьків до освітнього процесу: батьки як помічники вчителя.

Запитання. Підсумки. Анкетування.

/Files/images/IMG-1b1.jpg

/Files/images/IMG-6d4.jpg

/Files/images/IMG-7bd.jpg

/Files/images/IMG-8db9.jpg

/Files/images/IMG-9e5.jpg

/Files/images/IMG-35f.jpg

/Files/images/IMG-60c.jpg

/Files/images/IMG-75b3.jpg

/Files/images/IMG-86a.jpg

/Files/images/IMG-97b3.jpg

/Files/images/IMG-685bb8.jpg

/Files/images/IMG-871b0.jpg

/Files/images/IMG-3511eca.jpg

/Files/images/IMG-8569c.jpg

/Files/images/IMG-9591d.jpg

/Files/images/IMG-489475b.jpg

/Files/images/IMG-890916.jpg

/Files/images/IMG-a71.jpg

/Files/images/IMG-a088.jpg

/Files/images/IMG-aee580.jpg

/Files/images/IMG-c9b32.jpg

/Files/images/IMG-c23d.jpg

/Files/images/IMG-d6ad1.jpg

/Files/images/IMG-dbd.jpg

/Files/images/IMG-dfa94.jpg

/Files/images/IMG-e2eb.jpg

/Files/images/IMG-e42.jpg

/Files/images/IMG-e44.jpg

/Files/images/IMG-f9ae.jpg

/Files/images/IMG-f158.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 277

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.