Третя очна навчальна сесія для вчителів початкових класів, що працюватимуть у 1-х класах у 2018-2019 н.р., відповідно до Концепції «Нова українська школа» та Державного стандарту початкової загальної освіти

/Files/images/IMG-1a47.jpg

Відповідно до наказу управління освіти від 07.02.2018р. №51 «Про організаційні питання щодо підготовки педагогічних працівників для роботи в умовах Нової української школи» з 04 по 08 червня 2018 року на базі НВК (директор Мороз С.В.) відбулася третя очна навчальна сесія для вчителів початкових класів, що працюватимуть у 1-х класах у 2018-2019 н.р., відповідно до Концепції «Нова українська школа» та Державного стандарту початкової загальної освіти.

Методист міського методичного кабінету Сєчка Л.В. ознайомила присутніх із планом-графіком освітньої навчальної програми підготовки вчителів 1-х класів Нової української школи, провела тренінгові заняття третьої очної сесії. У роботі сесії взяла участь Романюк С.В., тренер НУШ з інклюзивної освіти, провівши тренінгові заняття Модуля 9 «Основи інклюзивної освіти» (04.06.2018р.), Макара О.В., завідувач ПМПК; Тертична Т.М., учитель пілотного класу ЗОШ №6, Усійчук О.П., психолог ЗОШ №4.

Педагоги протягом ІІІ сесії працювали у групах, виконували творчі завдання, різноманітні вправи, переглядали відео, демонстрували і захищали проекти, грали ігрові вікторини, конструювали з LEGO, ознайомилися з методикою «Шість цеглинок», проводили smart зарядку на свіжому повітрі, переглядали мультфільм-історію виникнення LEGO, складали власні вправи тощо.

У процесі навчання педагоги поглибили:

- розуміння різних видів інтеграції, тематичного планування, планування тематичних блоків;

- розуміння концепції інклюзивної освіти як забезпечення права кожної дитини на якісну освіту та особливостей її реалізації в освітньому процесі;

- розуміння важливості постійного, формувального оцінювання у процесі навчання молодших школярів. Знання різних видів оцінювання навчальних досягнень учнів, зокрема технології портфоліо;

- значення гри для дитини. Розвинули вміння використовувати активні методи навчання, в основі яких ігровий підхід (зокрема, з конструктором LEGO);

- розвиток навичок використання активних методів навчання, в основі яких діяльнісний підхід, при плануванні і проведенні різних видів навчальної діяльності. Розвиток навичок організації кооперативного навчання для формування соціальних навичок;

- розвиток навичок використання конструктора навчальної програми для розроблення власних навчальних програм.

У підсумку роботи педагоги захищали авторські розробки (проекти, кейс-презентації, технологічні портфоліо).

Упродовж ІІІ сесії проводилися навчальні модулі відповідно до типової освітньої програми підготовки вчителів 1-х класів Нової української школи:

Модуль 9. Основи інклюзивної освіти.

9.1. Основні поняття: інклюзивна освіта, діти з особливими освітніми потребами. Принципи Державного Стандарту початкової освіти.

9.2.Механізми надання додаткової підтримки: асистент вчителя, індивідуальна програма розвитку.

9.3.Особливості роботи з дітьми з порушеннями психофізичного розвитку в умовах закладу освіти.

Модуль 7. Особливості оцінювання навчальних досягнень

7.1. Мета і цілі оцінювання у сучасній школі. Формувальне оцінювання.

7.2. Спостереження і ведення записів.

7.3.Основні аспекти процесу оцінювання. Вербальне оцінювання. Відстеження індивідуальних досягнень учнів. Надання зворотнього зв’язку. Контрольно-оцінювальна діяльність.

7.4. Технологія потрфоліо.

Вправа «Зворотній зв'язок», «Діамант цінностей», «Лялька Бінго», «Загадкова скринька».

Кінезіологія «Перехресні рухи», «Кнопки» тощо. Рефлексія.

Модуль 6. Гра по-новому навчання по-іншому з LEGO

6.1. Погляд у майбутнє крізь призму педагогіки гри.

6.2. Освітній потенціал гри з LEGO.

6.3. Методика компетентнісного навчання «Шість цеглинок».

6.4. Проектна діяльність.

Вправа «Знайомимося ближче», вправа-пошук «LEGO-історія», «Ігровий досвід з дитинства», «Підступна вежа», «Запам’ятайка», Математичний ланцюжок», «Говоримо і будуємо», «Говоримо і будуємо», «Збудуй міст», «День народження», «Куб», «Несподіваний виклик», мультфільм «Історія LEGO». «Твоє моє два крила». Рефлексія. Підведення підсумків.

Модуль 5. Особливості викладання навчальних предметів інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

5.1.Навчання грамоти: читання, письмо, креативне письмо.

5.2.Математика: маніпуляції з предметами, задачі.

5.3. Інтегрований курс «Я досліджую світ»: дослідження, соціальні навички.

5.4. Кооперативне навчання у формуванні соціальних навичок.

Вправа «Криголам», «Роботи», «Клей», «Обіймашки», «Так чи ні», «Думаючий ковпак», «У Занзібарі сонячна погода», «Гніздечко», «Позитивні кнопки», «Крюки».

Модуль 4.Інтеграція:тематичний і діяльнісний підходи

4.1. Інтегроване навчання. Формування міжпредметних компетенцій у процесі тематичного навчання. Тематичне планування.

4.2.Діяльнісний підхід. Критичне мислення і вирішення проблем. Стратегія розвитку критичного мислення.

Модуль 10. Конструктор навчальної програми.

10.1. Державний стандарт початкової освіти як основа конструювання навчальної програми.

10.2. Конструктор навчальної програми.

10.3. Календарне планування.

Вправа «Як провести літні канікули», «Дизайнер власних справ» тощо

Захист авторських розробок проектів, технологічних портфоліо, кейс-презентацій).

/Files/images/IMG-0e22.jpg

/Files/images/IMG-5a28.jpg

/Files/images/IMG-5f35.jpg

/Files/images/IMG-7d5.jpg

/Files/images/IMG-8fb.jpg

/Files/images/IMG-d27.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 477

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.