Перша очна навчальна сесія для вчителів музичного, образотворчого мистецтва, фізичної культури та асистентів вчителів із інклюзивною формою навчання, які навчають учнів 1-х класів у 2018-2019 н.р.
26 вересня 2018 року о 13.00 год у ЗОШ №2 відбулася перша очна навчальна сесія для вчителів музичного, образотворчого мистецтва, фізичної культури та асистентів вчителів із інклюзивною формою навчання, які навчають учнів 1-х класів 2018-2019 н.р.
Методист міського методичного кабінету Сєчка Л.В. ознайомила присутніх із планом-графіком освітньої навчальної програми підготовки вчителів 1-х класів Нової української школи, провела тренінгові заняття 1 очної сесії.
Учасники працювали у групах, виробляли спільні правила, створювали герб групи, представляли свої роботи, грали інтерактивні ігри; було переглянуто відеоролики: структура НУШ, сучасне освітнє середовище, основні компетентності, педагогіка партнерства, кліпове мислення, перевернуте навчання, альтернативна математика тощо.
Сесія 1. Уміння вчитися і вчити по-новому.
Модуль 1. Сучасний учитель як провідник змін.
Концепція Нової української школи. Виклики, що стоять перед початковою школою. Чинники якісної початкової освіти. Мета і головні компоненти Нової української школи: дитиноцентризм, компетентісний підхід, педагогіка партнерства. Новий Державний стандарт початкової освіти (загальний огляд документа). Нові професійні ролі і завдання сучасного вчителя в контексті концепції Нової української школи. Особливості розвитку дітей 6-7-річноговіку. Початок навчання у школі: вплив на емоційний стан і поведінку дитини. Особливості психічних і пізнавальних процесів.
Очікувані результати
Розуміння слухачами особливості їх участі в освітній програмі, цілей і завдань освітньої програми, власних очікувань. Усвідомлення викликів, що стоять перед початковою школою, компонентів концепції Нової української школи, нових професійних ролей і завдань, що стоять перед учителями в контексті реформених змін.
Коментарi