Тренінг для вчителів музичного мистецтва, які викладають у 1-х класах Нової української школи у 2018-2019 н.р.

07-08 листопада 2018 року о 14.00 год у ЗОШ №7 (директор Трофимчук С.О.) методист міського методичного кабінету, регіональний тренер Сєчка Л.В., провела тренінгові заняття НУШ для вчителів музичного мистецтва, які викладають у 1-х класах.

На навчанні були присутні учителі м.Нововолинська, м. Володимир-Волинського, Володимир-Волинського району, Іваничівського району, Павлівської ОТГ, Поромівської ОТГ, Литовезької ОТГ, Устилузької ОТГ, Зарічанської ОТГ, Оваднівської ОТГ. Усього 35 педагогів.

Учасники тренінгу опрацювали:

Модуль 1. Сучасний учитель як провідник змін.

Концепція Нової української школи. Виклики, що стоять перед початковою школою. Чинники якісної початкової освіти. Новий Державний стандарт початкової освіти (загальний огляд документа). Нові професійні ролі і завдання сучасного вчителя в контексті концепції Нової української школи. Особливості розвитку дітей 6-7-річного віку. Початок навчання у школі: вплив на емоційний стан і поведінку дитини. Особливості психічних і пізнавальних процесів.

Модуль 2. Зміст початкової освіти у вимірі сьогодення.

Принципи Державного Стандарту початкової освіти. Зміст освіти: освітні галузі. Базовий навчальний план.Типова освітня програма. Типова освітня програма закладу освіти.Календарне планування. Планування на тиждень, на день. Навчальні види діяльності, в основі яких діяльнісний підхід. Практикували вправи «Яблуко», «Коло вражень».

Модуль 3. Організація ефективного і безпечного освітнього середовища

Роль учителя у формуванні психологічно безпечного освітнього середовища. Забезпечення права вибору. Формування спільних цінностей.Фізичне середовище. Навчальні центри/освітні осередки. Навчальні матеріали та їх організація. Форма оцінки середовища

Встановлення правил. Практика ранкових зустрічей. Крісло автора.

Модуль 8. Педагогіка партнерства: сутність, основні принципи

Основні шляхи співпраці з батьками Форми спілкування: формальне й неформальне спілкування, батьківські збори. Форми спілкування:індивідуальні зустрічі з батьками, батьківська кімната. Залучення батьків до освітнього процесу: батьки як помічники вчителя.Практикували вправи «Діамант цінностей», «Цінності».

Модуль 7. Особливості оцінювання навчальних досягнень

Мета і цілі оцінювання у сучасній школі. Формувальне оцінювання. Спостереження і ведення записів. Основні аспекти процесу оцінювання. Вербальне оцінювання. Відстеження індивідуальних досягнень учнів. Надання зворотнього зв’язку. Контрольно-оцінювальна діяльність. Технологія потрфоліо.

Проводили вправи «Зворотній зв'язок», «Діамант цінностей», «Лялька Бінго», Кінезіологія «Перехресні рухи», «Кнопки» тощо. Рефлексія

Модуль 6. Гра по-новому навчання по-іншому з LEGO

Погляд у майбутнє крізь призму педагогіки гри. Освітній потенціал гри з LEGO. Методика компетентнісного навчання «Шість цеглинок».

Грали вправи «Знайомимося ближче», «Запам’ятайка», «Конструктор власних справ».

Модуль 5. Особливості викладання навчальних предметів інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

Інтегрований курс «Я досліджую світ»: дослідження, соціальні навички. Практикували вправи: «Криголам», «Роботи», «Клей», «Так чи ні», «Думаючий ковпак», «Гніздечко», «Позитивні кнопки», «Крюки».

Модуль 4.Інтеграція:тематичний і діяльнісний підходи

Інтегроване навчання. Формування міжпредметних компетенцій у процесі тематичного навчання. Тематичне планування. Діяльнісний підхід. Критичне мислення і вирішення проблем. Стратегія розвитку критичного мислення.

Модуль 10. Конструктор навчальної програми.

Державний стандарт початкової освіти як основа конструювання навчальної програми. Конструктор навчальної програми. Календарне планування.

Заняття проводилось в атмосфері дружньої співпраці, взаємодопомоги та обміну досвідом.

/Files/images/IMG-1f.jpg

/Files/images/IMG-69e.jpg

/Files/images/IMG-b9.jpg

/Files/images/IMG-c159.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 30

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.