Засідання Школи педагога-початківця

27.12.2018 року у гімназії відбулося засідання Школи педагога-початківця, робота якої у І семестрі була спрямована від практики до теорії. Упродовж вересня-грудня педагоги відвідували показові уроки, майстер-класи, семінари-практикуми учителів закладів загальної середньої освіти міста з метою ознайомлення зі структурою уроку, інноваційними методами та прийомами навчання, з роботою колег над формуванням ключових та предметних компетентностей учнів. Тому на засіданні школи педагоги- початківці мали можливість узагальнити отриманий досвід, зосередивши увагу на такій важливій темі як мотивація, що займає одне із провідних місць у структурі уроку, а також є процесом пізнання школярів, розуміння відчуття особистої зацікавленості учнів у навчанні. Методист міського методичного кабінету Нестерук Л.Р. зосередила увагу на ролі мотивації у процесі навчання та виховання учнів, на вимогах, яких необхідно дотримуватися при формуванні внутрішньої мотивації школярів, на методах та шляхах мотивації навчальної діяльності на уроці в цілому та на окремих його етапах, запропонувала практичні поради щодо здійснення мотивації.

У підсумку роботи учителів погодилися з думкою Д. Дідро у тому, що «людина, яка не знає нічого, може навчитися, справа тільки в тому, щоб запалити в ній бажання вчитися», і завдання педагога – пробудити це бажання у своїх вихованців.

/Files/images/8B1.jpeg

Кiлькiсть переглядiв: 350

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.