Міський тур Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2017»
Уважай нещасливим той день або ту годину, протягом якої ти не засвоїв нічого нового та нічого не додав до своєї освіти.
Я.А.Коменський
Оновлення суспільства, модернізація освіти, а особливо сучасний учень вимагають яскравої творчої особистості вчителя, педагогічна діяльність якого має бути міцним засобом формування та всебічного розвитку кожної дитини.
Які ж вони – учителі ХХІ століття? Які вони – кращі вчителі нашого міста? Хорошою нагодою поміркувати над цим є Всеукраїнський конкурс «Учитель року», який стартував в Україні ще в 1995 і став щорічним конкурсом професійної майстерності педагогів. Адже участь у ньому – це можливість, шанс заявити про себе як про фахово компетентну, творчу особистість.
У цьому році свої професійні вміння, майстерність і творчі здобутки представили на розгляд міського журі 16 педагогів загальноосвітніх навчальних закладів у таких номінаціях: «Музичне мистецтво», «Інформатика», «Початкова освіта», «Біологія».
Випробування цьогорічного Конкурсу (майстер-клас, урок, самоаналіз уроку) підтвердили думку про те, що замало бути обізнаним із новими ідеями та технологіями, потрібно знати, де, як і коли їх можна використати й застосувати.
Проведені майстер-класи «Я знаю, як це роботи. Я навчу вас» продемонстрували знання вчителями сучасних ідей та теорій, уміння представити власні методичні знахідки та коментувати методичну доцільність їх використання.
Найважливішою і завершальною складовою частиною професійних випробувань став конкурсний урок із наступним його самоаналізом. Теми уроків обирали з чинної навчальної програми відповідного предмета, розподіл класів серед конкурсантів здійснювався шляхом жеребкування.
Члени журі звертали особливу увагу та такі ключові аспекти проведення уроку:
· доцільне використання технологій, методів, прийомів, ІКТ;
· формування ключових і предметних компетентностей;
· мотивація учнів до самоосвітньої навчальної діяльності;
· оптимальне співвідношення індивідуальної та групової роботи школярів;
· дотримання часового регламенту тощо.
Отож конкурсні уроки, за словами В.Сухомлинського, стали «дзеркалом загальної педагогічної культури вчителя, мірилом його інтелектуального багатства, показником культури, ерудиції».
Переможці І (міського) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2017»:
Чапюк Оксана Миколаївна, учитель музичного мистецтва Нововолинської гімназії;
Пучковська Тетяна Василівна, учитель інформатики Нововолинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2;
Поплавська Марина Валеріївна, учитель початкових класів Нововолинської гімназії;
Касьян Оксана Михайлівна, учитель біології Нововолинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3.
Лауреати І (міського) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2017»:
ІІ місце:
Яворська Наталія Василівна, учитель інформатики Нововолинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6;
Вавринюк Алла Олексіївна, учитель початкових класів Нововолинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5;
Бродасюк Ольга Миколаївна, учитель початкових класів Нововолинської спеціальної школи І-ІІ ступенів №9;
ІІІ місце:
Сачук Надія Олексіївна, учитель початкових класів Нововолинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3.
Учасники І (міського) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2017»:
Пашинська Ольга Леонідівна, учитель інформатики НВК «Нововолинська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №1-колегіум»;
Житнецька Наталія Андріївна, учитель інформатики Нововолинської гімназії;
Седлерук Наталія Миколаївна, учитель початкових класів Нововолинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2;
Тертична Тетяна Миколаївна, учитель початкових класів Нововолинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6;
Красько Світлана Іванівна, учитель початкових класів Нововолинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7;
Мед Алла Вікторівна, учитель початкових класів Нововолинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №8;
Калмикова Мар’яна Анатоліївна, учитель біології Нововолинської гімназії;
Окускова Ірина Миколаївна, учитель музичного мистецтва Нововолинської спеціальної школи І-ІІ ступенів №9.
Безперечно, приємно й важливо бути визнаним на цьому Конкурсі, отримати об’єктивну оцінку своєї роботи, але, якою б високою вона не була, найвищий бал учителю можуть поставити тільки учні. Жоден приз не замінить посмішки дитини та вдячності батьків. Це – сенс життя справжнього Учителя.
Міський тур Конкурсу підтвердив, що в Нововолинську є високопрофесійні, ерудовані, творчі вчителі. Найголовніше, аби в кожного з них не згас, а ще яскравіше запалав вогонь таланту, неповторної творчої індивідуальності та майстерності, не зникло бажання «йти попереду століття».
Коментарi