Підсумки проведення міських педагогічних читань «Метод проектів – основа для самореалізації особистості»
Відповідно до річного плану роботи Нововолинського міського методичного кабінету на 2012-2013 навчальний рік на базі Нововолинської гімназії було проведено міські педагогічні читання «Метод проектів – основа для самореалізації особистості», у яких взяли участь учителі математики, фізики, інформатики, хімії загальноосвітніх навчальних закладів міста.
Мета проведення педагогічних читань – поглибити знання про проекти, як педагогічну технологію; розкрити переваги її в контексті вітчизняної та сучасної педагогіки; обмінятися досвідом із практики застосування елементів технології проектування на уроках математично-природничих дисциплін.
Ключові положення щодо застосування методу проектів, як ефективної технології навчання при викладанні згаданих вище базових дисциплін у контексті психолого-педагогічних ідей та сучасної науки висвітлила Кульба Оксана Володимирівна, методист міського методичного кабінету.
У ході роботи учасники заходу продемонстрували свою творчу лабораторію, виходячи із принципу науковості.
Змістовні виступи із застосуванням мультимедійного проектора підготували такі педагогічні працівники:
Романюк Тамара Іванівна, учитель математики Нововолинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 – «Історія розвитку методу проектів»;
Ковальчук Тетяна Миколаївна, учитель математики Нововолинської гімназії – «Цілісне розв'язання учнем життєвозначущої проблеми у спосіб методу проектів»;
Пучковська Тетяна Василівна, учитель інформатики Нововолинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 - «Формування компетентного учня засобами проектної діяльності на уроках інформатики»;
Пасечник Лариса Василівна, учитель математики загальноосвітньої школи № 6 – «Використання методу проектів на уроках математики»;
Гордійчук Людмила Вікторівна, учитель фізики Нововолинської загальноосвітньої школи № 5 – «Оптимізація навчально-виховного процесу на уроках фізики у контексті проектних технологій».
Творчі напрацювання вищезазначених педагогів вирізнилися демонстрацією поєднання теорії та практики у процесі викладання предметів природничо-математичних дисциплін.
Учителі висвітлили на рівні сучасних вимог упровадження методу проектів, як інноваційної технології, що сприяє розвитку потенційних можливостей учнів.
Коментарi