Підсумки проведення міських педагогічних читань «Метод проектів – основа для самореалізації особистості»

/Files/images/100_8491.jpg Відповідно до річного плану роботи Нововолинського міського методичного кабінету на 2012-2013 навчальний рік на базі Нововолинської гімназії було проведено міські педагогічні читання «Метод проектів – основа для самореалізації особистості», у яких взяли участь учителі математики, фізики, інформатики, хімії загальноосвітніх навчальних закладів міста.

Мета проведення педагогічних читань – поглибити знання про проекти, як педагогічну технологію; розкрити переваги її в контексті вітчизняної та сучасної педагогіки; обмінятися досвідом із практики застосування елементів технології проектування на уроках математично-природничих дисциплін.

Ключові положення щодо застосування методу проектів, як ефективної технології навчання при викладанні згаданих вище базових дисциплін у контексті психолого-педагогічних ідей та сучасної науки висвітлила Кульба Оксана Володимирівна, методист міського методичного кабінету.

У ході роботи учасники заходу продемонстрували свою творчу лабораторію, виходячи із принципу науковості.

Змістовні виступи із застосуванням мультимедійного проектора підготували такі педагогічні працівники:

Романюк Тамара Іванівна, учитель математики Нововолинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 – «Історія розвитку методу проектів»;

Ковальчук Тетяна Миколаївна, учитель математики Нововолинської гімназії – «Цілісне розв'язання учнем життєвозначущої проблеми у спосіб методу проектів»;

Пучковська Тетяна Василівна, учитель інформатики Нововолинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 - «Формування компетентного учня засобами проектної діяльності на уроках інформатики»;

Пасечник Лариса Василівна, учитель математики загальноосвітньої школи № 6 – «Використання методу проектів на уроках математики»;

Гордійчук Людмила Вікторівна, учитель фізики Нововолинської загальноосвітньої школи № 5 – «Оптимізація навчально-виховного процесу на уроках фізики у контексті проектних технологій».

Творчі напрацювання вищезазначених педагогів вирізнилися демонстрацією поєднання теорії та практики у процесі викладання предметів природничо-математичних дисциплін.

Учителі висвітлили на рівні сучасних вимог упровадження методу проектів, як інноваційної технології, що сприяє розвитку потенційних можливостей учнів.

Кiлькiсть переглядiв: 565

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.