Семінар керівників закладів освіти у рамках регіонального проекту «Лідер освітніх інновацій».

27 січня 2017 року за ініціативи міського методичного кабінету та підтримки управління освіти на базі ЗОШ №4 (директор Сачук Т.О.) відбувся семінар керівників закладів освіти у рамках регіонального проекту «Лідер освітніх інновацій». Модуль 1. «Управління змінами» (керівники – Вітюк В.В., кандидат педагогічних наук, доцент, проректор із наукової роботи ВІППО; Ткачук Н.М., кандидат педагогічних наук, завідувач науково-дослідної лабораторії освітніх інновацій ВІППО).

/Files/images/20170127_111149.jpg

У роботі семінару взяли участь: заступник начальника управління освіти Лакиш О.О., завідувач міського методичного кабінету Хвіщук О.В., методисти міського методичного кабінету, директори та заступники директорів загальноосвітніх навчальних закладів, НЦДЮТ, МНВК, ДЮСШ.

/Files/images/SDC11568.JPG

Учасники семінару переглядали презентації, виконували вправи, працювали у групах, вели дискусію з допомогою техніки «Шість капелюхів мислення де Боно», прослухали лекцію-презентацію «Готовність педагогів до змін в умовах Нової української школи».

/Files/images/SDC11577.JPG

/Files/images/SDC11584.JPG

В.Вітюк зазначила, що мета цього проекту – якісна освіта, а це можливо тоді, коли в закладах освіти працюють керівники-лідери. Саме вони повинні знати, як упроваджувати інновації, як здійснювати зміни й до чого ці зміни можуть привести; учити педагогів працювати по-новому, адже освіта зі знаннєвої має перетворитися на компетентнісну. Дитині недостатньо дати лише знання, ще необхідно навчитися користуватися ними. Знання та вміння взаємопов’язані з ціннісними установками учня, формують його життєві компетентності, необхідні для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці. «Освічені українці, всебічно розвинені, відповідальні громадяни й патріоти, здатні до інновацій, - ось хто поведе українську економіку вперед у ХХІ столітті» (із Концепції «Нової української школи»).

Говорили про те, що нова української школа має працювати на засадах орієнтованої моделі освіти. У рамках цієї моделі школа максимально враховує здібності, потреби та інтереси кожної дитини, на практиці реалізуючи принципи дитиноцентризму. У зв’язку з цим змінюється і роль учителя («Діти сьогодні хочуть сучасних, діти сьогодні хочуть креативних, діти сьогодні хочуть учителів, які розуміють їх, в першу чергу»).

Керівники проекту Вітюк В.В. і Ткачук Н.М. наголосили, що у наступних трьох модулях «Ефективний самоменеджмент», «Лідерство і управління мотивацією команди», «Управління проектом» учасників семінару чекають нові технології та вправи щодо створення сприятливого освітнього середовища в закладах освіти міста.

Кiлькiсть переглядiв: 57

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.