Тренінг для вчителів фізичної культури , які викладають у 1-х класах Нової української школи у 2018-2019 н.р.
14 листопада 2018 року о 14.00 год у ЗОШ №3 (директор Мороз Ю.К.) Методист міського методичного кабінету, регіональний тренер Сєчка Л.В., провела тренінгове заняття НУШ для вчителів фізичної культури, які викладають 1-х класах.
На навчанні були присутні учителі м.Нововолинська, м. Володимир-Волинського, Володимир-Волинського району, Іваничівського району, Павлівської ОТГ, Поромівської ОТГ, Литовезької ОТГ, Устилузької ОТГ, Зарічанської ОТГ, Оваднівської ОТГ. Усього 30 педагогів.
Учасники тренінгу опрацювали:
Модуль 1. Сучасний учитель як провідник змін.
Концепція Нової української школи. Новий Державний стандарт початкової освіти (загальний огляд документа). Нові професійні ролі і завдання сучасного вчителя в контексті концепції Нової української школи. Особливості розвитку дітей 6-7-річного віку.
Модуль 2. Зміст початкової освіти у вимірі сьогодення.
Принципи Державного Стандарту початкової освіти. Зміст освіти: освітні галузі. Базовий. Типова освітня програма закладу освіти.Календарне планування. Навчальні види діяльності, в основі яких діяльнісний підхід. Практикували вправи «Яблуко», «Коло вражень».
Модуль 3. Організація ефективного і безпечного освітнього середовища
Роль учителя у формуванні психологічно безпечного освітнього середовища. Забезпечення права вибору. Формування спільних цінностей.Фізичне середовище. Навчальні центри/освітні осередки. Навчальні матеріали та їх організація. Форма оцінки середовища
Встановлення правил. Практика ранкових зустрічей. Крісло автора.
Модуль 8. Педагогіка партнерства: сутність, основні принципи
Основні шляхи співпраці з батьками Форми спілкування:індивідуальні зустрічі з батьками, батьківська кімната. Залучення батьків до освітнього процесу: батьки як помічники вчителя.Практикували вправи «Діамант цінностей», «Цінності».
Модуль 7. Особливості оцінювання навчальних досягнень
Мета і цілі оцінювання у сучасній школі. Формувальне оцінювання. Спостереження і ведення записів. Основні аспекти процесу оцінювання. Вербальне оцінювання. Технологія потрфоліо.
Проводили вправи «Зворотній зв'язок», «Діамант цінностей», «Лялька Бінго», Кінезіологія «Перехресні рухи», «Кнопки» тощо. Рефлексія
Модуль 6. Гра по-новому навчання по-іншому з LEGO
Погляд у майбутнє крізь призму педагогіки гри. Освітній потенціал гри з LEGO. Методика компетентнісного навчання «Шість цеглинок».
Грали вправи «Знайомимося ближче», «Запам’ятайка», «Конструктор власних справ».
Модуль 5. Особливості викладання навчальних предметів інтегрованого курсу «Я досліджую світ»
Інтегрований курс «Я досліджую світ»: дослідження, соціальні навички. Практикували вправи: «Криголам», «Роботи», «Клей», «Так чи ні», «Думаючий ковпак», «Гніздечко», «Позитивні кнопки», «Крюки».
Модуль 4.Інтеграція:тематичний і діяльнісний підходи
Інтегроване навчання. Формування міжпредметних компетенцій у процесі тематичного навчання. Тематичне планування. Діяльнісний підхід. Критичне мислення і вирішення проблем.
Модуль 10. Конструктор навчальної програми.
Державний стандарт початкової освіти як основа конструювання навчальної програми. Конструктор навчальної програми. Календарне планування.
Заняття проводилось в атмосфері дружньої співпраці, взаємодопомоги та обміну досвідом. Кожен учитель мав унікальну можливість зайняти місце учня та на собі випробувати нові методики та цікаві вправи, різні форми організації навчальної діяльності.
Коментарi