Тренінг для вчителів фізичної культури , які викладають у 1-х класах Нової української школи у 2018-2019 н.р.

14 листопада 2018 року о 14.00 год у ЗОШ №3 (директор Мороз Ю.К.) Методист міського методичного кабінету, регіональний тренер Сєчка Л.В., провела тренінгове заняття НУШ для вчителів фізичної культури, які викладають 1-х класах.

На навчанні були присутні учителі м.Нововолинська, м. Володимир-Волинського, Володимир-Волинського району, Іваничівського району, Павлівської ОТГ, Поромівської ОТГ, Литовезької ОТГ, Устилузької ОТГ, Зарічанської ОТГ, Оваднівської ОТГ. Усього 30 педагогів.

Учасники тренінгу опрацювали:

Модуль 1. Сучасний учитель як провідник змін.

Концепція Нової української школи. Новий Державний стандарт початкової освіти (загальний огляд документа). Нові професійні ролі і завдання сучасного вчителя в контексті концепції Нової української школи. Особливості розвитку дітей 6-7-річного віку.

Модуль 2. Зміст початкової освіти у вимірі сьогодення.

Принципи Державного Стандарту початкової освіти. Зміст освіти: освітні галузі. Базовий. Типова освітня програма закладу освіти.Календарне планування. Навчальні види діяльності, в основі яких діяльнісний підхід. Практикували вправи «Яблуко», «Коло вражень».

Модуль 3. Організація ефективного і безпечного освітнього середовища

Роль учителя у формуванні психологічно безпечного освітнього середовища. Забезпечення права вибору. Формування спільних цінностей.Фізичне середовище. Навчальні центри/освітні осередки. Навчальні матеріали та їх організація. Форма оцінки середовища

Встановлення правил. Практика ранкових зустрічей. Крісло автора.

Модуль 8. Педагогіка партнерства: сутність, основні принципи

Основні шляхи співпраці з батьками Форми спілкування:індивідуальні зустрічі з батьками, батьківська кімната. Залучення батьків до освітнього процесу: батьки як помічники вчителя.Практикували вправи «Діамант цінностей», «Цінності».

Модуль 7. Особливості оцінювання навчальних досягнень

Мета і цілі оцінювання у сучасній школі. Формувальне оцінювання. Спостереження і ведення записів. Основні аспекти процесу оцінювання. Вербальне оцінювання. Технологія потрфоліо.

Проводили вправи «Зворотній зв'язок», «Діамант цінностей», «Лялька Бінго», Кінезіологія «Перехресні рухи», «Кнопки» тощо. Рефлексія

Модуль 6. Гра по-новому навчання по-іншому з LEGO

Погляд у майбутнє крізь призму педагогіки гри. Освітній потенціал гри з LEGO. Методика компетентнісного навчання «Шість цеглинок».

Грали вправи «Знайомимося ближче», «Запам’ятайка», «Конструктор власних справ».

Модуль 5. Особливості викладання навчальних предметів інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

Інтегрований курс «Я досліджую світ»: дослідження, соціальні навички. Практикували вправи: «Криголам», «Роботи», «Клей», «Так чи ні», «Думаючий ковпак», «Гніздечко», «Позитивні кнопки», «Крюки».

Модуль 4.Інтеграція:тематичний і діяльнісний підходи

Інтегроване навчання. Формування міжпредметних компетенцій у процесі тематичного навчання. Тематичне планування. Діяльнісний підхід. Критичне мислення і вирішення проблем.

Модуль 10. Конструктор навчальної програми.

Державний стандарт початкової освіти як основа конструювання навчальної програми. Конструктор навчальної програми. Календарне планування.

Заняття проводилось в атмосфері дружньої співпраці, взаємодопомоги та обміну досвідом. Кожен учитель мав унікальну можливість зайняти місце учня та на собі випробувати нові методики та цікаві вправи, різні форми організації навчальної діяльності.

/Files/images/IMG-3f.jpg

/Files/images/IMG-7fd.jpg

/Files/images/IMG-8b.jpg

/Files/images/IMG-82c.jpg

/Files/images/IMG-cf6.jpg

/Files/images/IMG-d54.jpg

/Files/images/IMG-ea55.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 95

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.